By Jozef Daňo
Společnost Facebook pracuje na dalších zlepšeních svých platforem. Pokud jste si ještě nevšimli, v současné době testuje možnost křížového sdílení příspěvků z Facebooku do Instagramu.
Bude to znamenat efektivnější práci a úsporu času?
Celá aktualizace se momentálně týká pouze obrázkových příspěvků. Možnost křížového sdílení je k dizpozici při vytváření postu. Facebook nám tak dává šanci sdílet příspěvek i pro Instagram. Můžete si vybrat, kam chcete daný příspěvek umístit – jestli do News Feed na Facebooku, do Stories, nebe jako příspěvek na Instagramu.
V současné době máme v dispozici crosspostování reklam mezi Facebookem, Messengerem a Instagramem. Další možností je crosspostování Stories mezi Instagramem a Facebookem. Je teda úplne logické, že tento krok musí nastať.
Přemýšlím jen nad minusy, které s tím souvisí. Já jako markeťák vytvářím kampaň, kde zahrnu i Stories na Instagramu. Mám v plánu použít populární ankety, přiložit swipe up pro odkaz na koupi produktu. Stories budou synchronizovat s účtem na Facebooku. Důležité je, že Facebook příběhy nejsou pro ankety a URL linky naprogramované. Empaticky předpokládám, že ne každý člověk používá Instagram, ale je nadšený sledovatel dané značky na Facebooku. Abych předešel podávání vysvětlení, proč i já se nemůžu zapojit do ankety, proč si nemohu otevřít odkaz atd., musím ručně tyto stories vymazat z Facebooku. Nemusím, ale chápu, že tyto – pro mě mínusy – mohou připadat pro někoho otravné. Nezapomínejme na fakt, že mnoho lidí nemá Instagram, nechce ho, ale má stále kupní sílu a názor. A tito lidé jsou pro nás také dost důležití.
Jako užívatelé sociálních síti se vždy snažíte najít způsob, jak získat více likes, více komentářu, víc zdílení. Najít ty správné lidi, to naše publikum. Lidé k nám ale nepřijde a nebudou chtít zůstat bez naší práce.
JoeConcept.